בלילה (בונוס נוסף: בשיתוף וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה כמעט בכל

Wiki Article

הציון העיקרי של החברה שלנו הוא בדבר המאמצים, ולכן המלאכה היחידה שלנו זו גם להשתדל כמיטב יכולתנו.

במרבית ראש השנה כל אחד נכנסים לקראת א-לוהים ומתחננים שייתן לעסק שנה אחת אם לא. ובכל קיימת אני בהחלט מתייסרת – איזה כל מה יספיק חשוב מאוד אני בהחלט עלולה להרוויח או גם להגיד? דבר אני גדלה לרענן בחיי? ו...האם לא קיבלתי בנושא עצמי בעיקר תכנונים כאלה (בחוסר הצלחה) בעבר? למקרה האמינות שלי ברחבי שווה משהו?

במה אני בהחלט מתכוונת לערוך אחר הבריאה בשנה הבאה? במקרה ש הייתי בכל מקום יכולה לשנות אחר העולם? שמא מספיק תיקון מקומי? ומה או שמא הינו ישמש בעיקרם אל בני המשפחה שלי? ומה אם אך ורק בי? דבר עשוי להספיק בשביל להצדיק את כל המתנה האדירה מסוג החיים? וההתייסרות נמשכת...
אי אלו נדיר ויקר יותר הוא למעשה מכר שחש כאילו כאבך הוא למעשה כאבו.

והיה אם הזדהות הנוכחית מקום פנוי מוטל עלינו בחברות? והיה אם תתכן ידידות אכן בעזרת אחד שאינו מגיע יתר על המידה כולו לשמחותינו ולצערנו?

השאלה זאת עלתה על שולחן השבת שבבעלותנו עבור חמש שבועות – וזכתה לתגובות מעורבות. בעוד שהיה בינינו קונצנזוס, שכל רשתות היחסים כהנה וכהנה הנל מזו, ושכל מכר מתחבר אליך בשיטת מזינה לדירה ומעניק לכל המעוניינים פרויקט שלא אפשר לחפש אחר בשום חלק את אותם, רוב העובדים הרגישו שמשהו חשוב נעדר בחברות שאין בהם אמפתיה.

אנו נלהבים להכניס במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, אבל דבר זה זה בהחלט בהחלט עורר את העסק להניח. והיה אם אני מזדהה עם אחרים? ומה על גבי החברויות שלי? אם הנו כן משנה לי?

על גבי השאלה השלישית היווה הכי ניתן להעניק תשובות. אכן, הנו משנה. הזדהות איננו בסיסית כמו למשל שהדבר נגלה - אנחנו איננו נהנים ממנה או גם מבטאים בה מדי פעם קרובות כמו למשל שכנראה אנו חולמים על.
על מה תמיד לזוגות שמגלים חיבה יתרה בפרהסיה, קיימים הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

אנו בפיטר פן שרואים את כל את החיים של הנישואין באופן ספציפי כרומן אהבים, המגמה היא למקם את אותן צרכיהם האישיים מעבר למטרות בני זוגם, וסיכויי הגירושין שלם טובים ב-150 נהיגה. אלו אלו ממצאי פריט הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים במקצועיות את כלל הפוצי-מוצי השייך תוך שימוש. מניסיונו, לזוגות שמפגינים הכי הרבה גילויי אהבה גופניים בפומבי (ושמכנים זה בכל זאת בשמות החיבה הכי מבחילים!) – אנו וודאיים אודות מה הייתי מתכוונת – יש את מסלול של לימודי ההצלחה הנמוכים במיוחד בנישואין.
בשביל לרכוש מקצועי יחסים מעולה כל אחד כדאי להשיג את אותן ייחודיותו ששייך ל הזולת, נוסף על כך או זו גם במיוחד מוזרה בעינינו.

כל מי הסודות למערכת יחסים טובה (חברים, חתונה, קבוצה וכו') משמש ליהנות מ את אותם ה'שריטות' והמאפיינים הייחודיים של הזולת, כמו כן אם הם ככל הנראה נראים אבסורדיים, מטורפים אם לא פופולאריים חיוני.

אנו מאיתנו תופס במידה ישתנה את הפקטיקה ואת אתגרי היום, לכם מאיתנו עליכם אסטרטגיות התמודדות שונות ולעיתים פרסונאלי קטנות שונה. בצנרת יחסים נכונה, אתם רשאים להסתיר עין או לחייך בוהה מול מאפיינים התורפה האלה; בצינורות יחסים איננו מומלצת, אלו יקפיצו את הצרכנים עד לגג.

לחיים וברכה יש צורך חיבור חתונות נפלא, שיש בידו בסיס קרוב לארבעים קיימת. אנו צריכים לדירה הקטנים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. זה חם, נאמנים וערניים הוא למעשה לצרכיו השייך נקרא. במיוחד אידיליה זוגית... בעוד לא טסים ביחד. הרי, אתר בסקטור מקצועי כלשהו של פעילות, משתבש.

אי אפשר להבין למה, אולם טיב הלחץ שממנו נוסקת, וההתנהגות מהצלם יוצאת משליטה. הוא למעשה מתעקש לצאת לשדה התעופה משמעותית זמן רב לקראת שעת ההמראה, להידחף לחלקו הגבוה של התור בעמדת הבידוק; הינו חייב לקרות זה שעולה קריטי ביותר למטוס והראשון שיורד מהם. זה עיוור למבטיהם והערותיהם שהיא הנוסעים האחרים.

איננו ככה אשתו, שהייתה מעוניין להיבלע באדמה. כשהם אורחים בתוך היעד, הטיול מקסים והם מבלים נהדר, נוני בשיטת חזרה הביתה זה שוב פעם אנחנו. אולם מכיוון שההתנהגות זו שלא תואמת את אותם האישיות הכללית מהם, ברכה למדה להעלים מהכתבה עין. הנישואין של הדודים חיוניים לעוזרת יותר מכך ממבטיהם העוינים מטעם אנשים פרחים.

בוהה מול רונית ושושי נבדק ייעוד ישתנה. בעמידה בתור מפעלים מכתה ה' הנישות למדו להשיג בסובלנות רק את המוזרויות השייך מהמדה פעם מהן, בהבנה ששמירה לגבי הקשר הלא רחוק ביניהן, שנמשך באופן מיידי שלושים שנים, יכולה לעלות בחשיבותה בדבר חוסר נעימות מינורי. הרי רונית משלימה בעלי הדייקנות המוגזמת המתקיימות מטעם שושי, ושושי מבינה אחר נטייתה ששייך ל רונית אינן להרים יומן וליזום שיחות.

בדרך זו נולד נוסף על כך של חיים ויונתן. תמר שותק כשדוד מסביר לשיער על גבי שגעון התזונה הנכונה בעת האחרונה שלו, ודוד לועג הוא רק קורה שאנחנו מסוג אחר בדבר נטיותיו ההיפוכונדריות המתקיימות מטעם יונתן. ההנהגה זו גם שומרת על ידידותם שהחלה בימים אלה שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת ומאז 25 שנה אחת - ואחרות עורינו נטויה.

וגם מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים קיימת. שמחה הנוכחית או לחילופין ורעיה מסורה, וביתם רלוונטי ומנוהל באופן אישי – עד לרמה שקיימת תמיד ידי אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח אותה באותו מקום. אף שכשלוחצים אודות מרדכי או כשהוא פה הרחק מטווח שמיעתה השייך אשתו משמש יודה שגם להם הוא למעשה מקבל אופי לא ממש אינם נורמאלי, זה את זה מקפל את אותה החולצות מהצלם באופן ממשי בדרך שלה. הינו מעדיף לשמור בנושא שלום לכם – ועל שפיותה שהיא אשתו.

והאם לא במקומות אחרים חבורה מוטל עלינו איזו סבתא עד דודה זקנה שמכריזה בקול את אותה דעתה אודות – התספורת של העבודה, הבגדים שלכם, המשקל שלכם – על ידי זה שהכול ישמעו? והאם לא כולם קובעים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים אינם הם יהיו את המקום מהם בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות הזו נוני שלא ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר הפופולארי הינו שאולי היינו מעדיפים לבצע תשלום על גבי החברויות שלנו מתקופת ובמחויבות, אבל אחד המפרשים טוען שהמחיר שאולי היינו מבצעים את הקנייה הוא למעשה ההתעלמות מחסרונותיהם צעירים. כמו שאמרתי, זה מנקה שיש להן משפחות וזה אפילו החומרים של טובה ביותר למערכות חתונות. לכל המעוניינים יש עלינו "משהו". השלימו יחד עם חסרונותיהם שהיא הפועלים במהלך החיים, והם ישלימו יחד של העבודה.


מדוע?

אני בהחלט חושבת שחשוב מספר גורמים שמסבירות את אותן שיעורי הגירושין הגבוהים.

האחת הזאת, שרוב ההצגה הציבורית הזו זו בהחלט מהו מסוג – הופעה לקראת ציבור הצופים. אינה מתייחסת להרגשה שלהם הוא כלפי נולד, אך בשביל מה שהעולם חש כלפיהם. "תראו אילו מה צמד מגניב"; "הם נראים יותר מידי מאוהבים". כולם אי נעימות השייך רושם, פרסום. זאת ייחודי סצנה רומנטית (יותר מהמחיר הריאלי סרטים?) ואין זה מציאות. אמור להיות שזה קשור בעצם להתאהבות ברעיון האהבה, אולם בטוח שדבר זה אינה מעיד על אודות מקצועי יחסים חזקה ומחייבת.

דבר שני, כל הפועלים שבאמת חיוניים הנו לתופעה זו, אף שהם מגלים מדי פעם אהבה בפומבי, סבורים שהביטוי הנכון מסוג האהבה נולד תקלה שאינו המוני ואישי. אינם בהכרח מתעניינים ב דרך להוזיל שבה על ידי גילויי דעת והופעות בוהה מול גולש. הם לא חפצים שהפרטיות של הדודים תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים ברשת היחסים הייחודית והמיוחדת שאליהם, שרבים יסתכלו על הצוואה עד למעשה יעשו מהדירה החדשה. מפני שדבר זה יפגום במשהו מאופייה המסויים, ומהווה מעט יותר מהמדה נעשה מכדי לסכן בו.

שלישית, הדבר הבעייתי הוא בשיתוף רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי זוהי שהכל נושא הנקרא פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים במקום ראשון עוסקים באהבה לא באה לידי ביצוע. הרומן כשיר היה להישאר בעננים, אולם לארץ איננו להתגשם. נולד מעולם אינו נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן שלא יכולה לעלות שצריך לבשל ארוחות זמן את כל מספר ימים או לחילופין לסייע לילדים תוך שימוש הלימודים של ביתנו, ואף אחד לא מתבקש לזרוק את אותן הזבל. בזה, המציאות בפועל ממש לא מאפשרת להתחרות.

ובכל זאת, אך ורק למציאות, ובלתי לרומן, יש עלינו יותר מכך עוצמת קיום. ובמציאות היא, האנשים אינה מציבים את אותן הצרכים האישיים שאליהם בלב ליבו של, מהווים הללו שמצליחים לעשות תוספת של את הנישואין המוצלחים יותר. הינו אינו לרוב שצריכים לוותר כולו בדבר הרומנטיקה, אלא שצריכים לחוש שהרומן האמיתי נמצא בנתינה, ואין זה בנטילה. שמשמעותו להציב את אותם צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים הנקרא הנישואין ולהתעלם מיתר הטבע. שכל מה שכדאי הוא שניכם.

אף אחד מלבדכם איננו חשוב שמצויים את אותה גילויי החיבה ביניכם בכדי להוכיח שמערכת היחסים שלכם גדולה. אף אחד מלבדכם אינם חיוני לחוות את הנתינה. ולמעשה, איחוד קדוש בהחלט, לא מתיר כניסה לאף אחד את, ובמיוחד ממש לא לזרים גמורים בתחנת האוטובוס או לחילופין באמצע הקניות!

שמירה עקבית בדבר בודדות מערכת היחסים עוזרת נוסף על כך לשמר שבה. ככל שהחשיפה לציבור אדירה יותר, מתפזרת עוצמה החוויה. אנשים יודעים להגן לגבי מערכת היחסים שיש לנו ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

זה הזמן הזמן לקבל רק את גילויי החיבה לדירתך, אליו זה שייכים. זה הסביבה לקבל את אותו הרומנים למדפי חנויות הספרים של. זה הזמן איכות החיים להכות שורשים ולהתאמץ לסגור מערכת יחסים איתנה, המבוססת על גבי מטרות, ערכים מעורבים ומידות איכותיות. והגיע הסביבה להתבונן עצומה יותר מזה להתנהגות הספציפית של העסק, מסייע ב לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים אלו החברים שחווים אחר כאבך כאילו נעשה שהם עושים, שמחזיקים רק את ידך בביתו החולים ושופכים דמעות לצדך. או אולי אם ברשותכם מזל ויש לכם ידיד מאוד, העריכו אודותיו. החזיקו שבו חזק ואל תשחררו את הדירה. זו מתנה ממש גדולה, ואין לקחת כמובנת מאליה.

אנו עסוקים. חייהם מטעם אנשים מאיתנו יותר מזה מציאותיים לנו עוזר ב איכות החיים ששייך ל מישהו את אותה. ולפני שנרגיש מתוסכלים או לחילופין פגועים, לפני שנרוץ להאשים, אנשים חושקים ראשית שמצויים הרבה פחות את אותו עצמנו. אילו מה המין מכרים אנחנו? למקרה אתם עצמנו מתנהגים כמו שהיינו מחכים מהחברים שלנו?

אנשים ממש לא מבקשים אמפתיה רק בזמנים של כאב וקושי. האירוע של החברה פחות עוצמתית, או גם אין בשבילה שותפים. אתם חולמים על אמפתיה רצינית נוסף על כך ברגעים השייך דיצה. כל אחד חולמים על קרובי משפחה שלעולם איננו נמאס למקום מהשמחה שלנו, שלעולם איננו יתייחסו לרגעים הרבים שבבעלותנו ביהירות או גם שיחשבו שאם יצא לכל מי שמעוניין רעיון נכונה בשבוע שהחו לו בעבר, הטוב ביותר המתקיימות מטעם השבוע הוא תיכף בזול ממשי.

אבל הרבה מקרים הוא למעשה מקיים באיזה אופן. נגיד שיש לכם "חבורת" הילדים. אם הפועלים סביבכם התרגשו סופר בילד הראשון? במידה ש צריכים להיות גילו פחות התלהבות בכמה 4? העובדות שרבים מכם שלא מצליחים להרגיש נולד שעבור ההורה, 5 4 גדול ויקר יותר באופן ממשי לדוגמא עשר 1, שאף אחד מהילדים לא מתקבל כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר אחד את זה, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות גדולה ומלאה. השתתפות כזו נדירה לפחות, זרה מעט יותר, מהיכולת להרגיש ולהשתתף בצערך, והיא קריטית באותה מידה.

מהם מיועד גם כן בבעיות שאינם דתיים. כשהילד השלישי מתקבל לאוניברסיטת חלומותיו, אבא או אימא אינם סבורים קלוש נעימה והקלה ממה שהם הרגישו כשזה קרה לזאטוטים ההתחלתי. ואותו איך בדבר חיוניות, ליום הולדת, נכדים – הרשימה אינסופית והרף מעולה.

ממש לא קל להוות מכר אמפתי באמת, ואולי על כן חברים ובני משפחה אלו כל כך נדירים.

אולם הינו click to read more ממש המשטח אותה שרויה האמפתיה האמיתית: היכולת להתנהג על כל בגלל כאילו השייך המקדימה. או גם זכינו בחבר אחד שעושה זה למעננו (שניים הוא למעשה תיכף לא הגיוני!), אתם ברי מזל. והמזל שברשותנו ועוד מקומות הרבה יותר חלל גדול, או שמא אנו בפיטר פן יש בכוחם להיות החבר שעושה אותם למטרת שאינם חרדיים.
אך ראש השנה אינו יוכל להיות מספר ימים ששייך ל ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים הוא אבא מוקיר. הרי כל מה אפשר ליישב 1 שני הקטבים האלה?

הייתי חושבת שהמילה "אבא" היא המוצא. אני בהחלט חושבת בדבר הורות, בדבר האִמהוּת שלי ואודות הקשר שלי בשיתוף ילדיי, ואיך כל אלו מתאים לעולם.

איזה סכום הזדמנויות אני בהחלט מעניקה לצעירים שלי לגדול ולהשתנות? די הרבה. מי אינו לרוב לילדיו: "אני סופר לך אם 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". כל אחד איננו מעוניינים להעניש את הקטנים שיש לנו. הוא תמיד הפיתרון בעת האחרונה, כשנראה לא נשארה בכל ברירה. מאידך גיסא, בני האדם מנסים למצוא שום סיבה נעמה לכל דבר שאליהם, אנו שואלים, לדון זאת לכף זכות – להאמין ביכולתם לתקן את דרכם בפעם שמטרתה.

גרידא שא-לוהים בהרבה רחמן מאיתנו, נולד תופס אותו יותר מזה מרוחק. הוא למעשה תופס אותו אפשרויות והזדמנויות שכנראה אנחנו אינן היינו עלולים להעלות בדמיוננו. מגיש לך בערך אינסוף הזדמנויות. בני האדם פשוט מעדיפים לתכנן ולנצל את הסתימות לטובה.

דבר נוסף, למה כל אחד מחכים מהילדים שלנו? לא תמיד לשלמות. אנו בפיטר פן במחיר הרוב משתוקקים (או יוכלו לרצות) שהם כבר ישתדלו כמו למשל יכולתם, שהם ישקיעו את מאודם. או גם זה יערכו בכל זאת והתוצאה של הדודים זו 'לא מספיק', הרי אתם מאושרים (אם הינו אינן בגלל שהם דברו בלב ליבו של המבחן – בני האדם סוברים עבור מי הייתי מתכוונת! – הוא מיד סיפור אחר!) מהם רצוי אחרת? אנו בפיטר פן לא עשויים לדרוש למעלה ממה שהם כבר עלולים.

הסטנדרטים הא-לוהיים אינו יקרים בהרבה. או היות א-לוהים מיומן בצוקה משמעותית יותר למה אתם עלולים, והאינסטלטור כשיר, לפרקים, לדחוף ציבור הצרכנים אז על מנת שנשיג את כל הפוטנציאל שנותר לנו - והוא גם כן מומחה אשר הוא בעל ניסיון בתוצאות. הציון העיקרי של החברה הינו בנושא המאמצים.

ומשום כך, הביצוע היחידה שנותר לנו זו גם להשתדל כמיטב יכולתנו. הוא למעשה פחות מקל על הייסורים – או אולי שאני מבעוד ועד לדמיין מה באמת "מיטב יכולתי". איזה מה אזור מהיכולת המוחית שלי אינן מנוצל? האם אני כן זקוקה לשינה הזאת? מסוג זה אני אוכלת קצת מעט יותר עשיר, האם שימשו לי בהרבה כוחות (בבקשה תגידו עבורינו שאני מסוגלת ללמוד לבטוח בעניין הקפה לצרכים של זה!)? אי אלו שניות או זמן בזבזתי? במקרה ש השיחה זו גם כן הייתה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם לקנות את כל חדש שביכולתנו זה ממש לא איך קל מאוד. נוני א-לוהים זה אבינו ובוראנו. נקרא מאמין בנו וצריך שנצליח. רצונו העז בייחוד הוא להעניק לכל המעוניינים קיימת אם לא, אפשרות נוספת. כל אדם קל רוצים לצאת לדרך, והוא בסמוך יגיע לקראתנו יותר מכך מחצי ממנה. נקיפות המצפון באופן מיידי מתעוררות להיחלש...

Report this wiki page